FAQ categorie: Betalen

Problemen met iDEAL betalen?

Heb je zojuist een bestelling proberen te betalen via iDEAL, maar krijg je een foutmelding? Op www.ideal-status.nl vind je actuele informatie over iDEAL storingen. Is er geen storing en lukt het betalen via iDEAL niet? Neem dan even contact met ons op via 038 – 466 94 00 of selecteer een andere betaalwijze.

Kan ik in termijnen betalen?

Bij Opbergboxspring.nl kun je bestellingen al vanaf €100.- gespreid betalen. Dit is mogelijk via In3. Selecteer in het bestelproces de gewenste betaalmethode. In3 – In 3 keer betalen met 0% rente Betaal je jouw aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: De enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. Je …

Kan ik in termijnen betalen? Lees verder »

Kan ik met iDEAL betalen?

Bij Opbergboxspring.nl kun je eenvoudig de bestelling betalen met iDeal. Selecteer eenvoudig de betaalwijze iDeal en kies vervolgens uw bank om de bestelling verder af te ronden.

Heb je een vraag?

Lees de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

faq

mail

bel

Hoofdborden

Welke openingen kan ik kiezen?

Uniek bij Opbergboxspring.nl is de keuze uit een voeteneind-opening of zijkant-opening. Kies de optie die voor jouw kamer het handigst is. Je hebt keuze uit een zijopening naar links of rechts of een opening vanaf het voeteneinde van het bed. Kies de optie die voor jouw kamer het handigst is.

Tip:

Staat één kant van je bed tegen een muur aan? Kies dan voor die kant voor een opening aan het voeteneinde. Voor de andere kant van de boxspring kan je kiezen voor zowel een zij- als voetopening.