FAQ categorie: Bestellen

Kan ik zakelijk een bestelling plaatsen?

Het is mogelijk om een zakelijke bestelling te plaatsen via Opbergboxspring.nl. Wanneer je grotere aantallen wilt bestellen, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Stuur een e-mail naar info@opbergboxspring.nl of bel 038 – 466 94 00.

Wat is de status van mijn bestelling?

Na ontvangst van jouw bestelling controleren wij onze voorraad status. Wanneer je bestelling op voorraad is, maken wij de bestelling gereed voor verzending. Onze afdeling transport zal telefonisch contact met je opnemen over het inplannen van een bezorgafspraak. Wanneer een artikel niet op voorraad is, zullen wij je hierover per e-mail of telefoon informeren.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wil je jouw bestelling achteraf nog wijzigen? Stuur dan zo spoedig mogelijk een e-mail naar info@opbergboxspring.nl of bel 038 – 466 94 00.

Heb je een vraag?

Lees de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

faq

mail

bel

Hoofdborden

Welke openingen kan ik kiezen?

Uniek bij Opbergboxspring.nl is de keuze uit een voeteneind-opening of zijkant-opening. Kies de optie die voor jouw kamer het handigst is. Je hebt keuze uit een zijopening naar links of rechts of een opening vanaf het voeteneinde van het bed. Kies de optie die voor jouw kamer het handigst is.

Tip:

Staat één kant van je bed tegen een muur aan? Kies dan voor die kant voor een opening aan het voeteneinde. Voor de andere kant van de boxspring kan je kiezen voor zowel een zij- als voetopening.